美國歌唱選秀節目American idol第8季季冠軍演唱No boundaries.

這首歌是為了季冠軍做的,很好聽,很正面,推薦給大家!

 

Seconds hours so many days
分分秒秒幾天又過去了
You know what you want but how long can you wait
你知道你要的是什麼但是你能夠等多久
Every moment last forever when you feel you've lost your way
當你感覺像是迷失的那一刻 時間像是停滯不前
What if my chances are already gone
是不是我已經沒有機會了
Started believing that I could be wrong
我開始相信我錯了
But you give me one good reason
但是你給我一個很好的理由
To fight and never walk away
一個繼續奮鬥不退縮的理由

So here I am still holding on!所以我仍然堅持不卸

[C]Every step you climb another mountain
你在爬每座山的每一步腳印
Every breathe is harder to believe
每一次的呼吸都讓你更難去相信
You'll make it through the pain你能夠撐過痛苦
Weather the hurricanes在颶風裡
To get to that one thing能夠永遠堅持下去

So when you think the road is going nowhere
所以當你覺得你是走在沒有終點的路上
Just when you almost gave up on your dreams
就當你快要放棄你的夢想時
They take it by the hand and show you that you can
他們會緊握住你的手 讓你知道你能達到理想
There're no boundaries那裡沒有邊界
There're no boundaries那裡沒有邊界

I fought until the limit to stand on the edge
我站在很邊緣的地方
What if today is as good as it gets
如果今天就和平常一樣棒呢?
I don't know where the future's heading
我不知道未來的走向會如何
Nothing's gonna bring me down
但是沒有什麼能讓我低落
I've jumped every bridge and I've run every line
我跳躍過每座橋 我也跑越過每條中點線
I've risked being saved but I always arise
我曾淪為被別人拯救但我最後總是站起來了
I always arise我總是站起來了

So here I am still holding on!所以我還是堅持不卸

[C]重複前面

So when you think the road is going nowhere
所以當你覺得你是走在沒有終點的路上
Just when you almost gave up on your dreams
就當你快要放棄你的夢想時
They take it by the hand and show you that you can
他們會緊握住你的手 讓你知道你能達到理想
You can go higher你能夠走的更高
You can go deeper你能夠走的更深

There are no boundaries那裡沒有邊界
Above and beneath you走到在你之上或之下
B-reak every rule coz there's nothing between you
不要管任何規定了因為沒有什麼能阻擋你
and your dreams和你的夢

Every step you climb another mountain
你在爬每座山的每一步腳印
Every breathe is harder to believe
每一次的呼吸都讓你更難去相信
Yeah~

There're no boundaries那裡沒有邊界
There're no boundaries那裡沒有邊界

Every step you climb another mountain
你在爬每座山的每一步腳印
Every breathe is harder to believe
每一次的呼吸都讓你更難去相信
You'll make it through the pain你能夠撐過痛苦
Weather the hurricanes在颶風裡
There're no boundaries那裡沒有邊界*3

歌詞與中文翻譯引自:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1009053009837

http://www.youtube.com/user/iammuffinlover#p/u/6/Pd3zUb2udCU

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    muffinlover 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()